INTERNACJONALIZACJA

internazionalizzazione

Wdrożenie procesu internacjonalizacji stanowi dziś nieoceniony czynnik konkurencyjności dla firm odnoszących sukcesy. Z drugiej strony, w celu wprowadzenia procesów internacjonalizacji, konieczne jest nie tylko zredefiniowanie sposobu współpracy z partnerami handlowymi, ale i znalezienie nowych form tej współpracy.

FOCUS

Począwszy od lat 90-tych wzrost firm odnoszących sukcesy następuje dzięki ich silnemu zorientowaniu na rynki zagraniczne, a w szczególności na: Europę (Francja, Niemcy), Europę Wschodnia (Polska, Rosja), Azję (Chiny, Indie, Korea Południowa), USA i Brazylię. Modulo Group od zawsze stawiała na projekty internacjonalizacji, podnoszące konkurencyjność firmy, dzięki poszerzeniu horyzontów kulturowych i dzięki poszerzeniu rynku. Z pewnością nigdy, tak jak w tym momencie historycznym, nie była tak konieczna ekspansja własnego zasięgu handlowego i zmierzenie się z nowymi graczami: Brazylią, Rosją, Indiami, Chinami i Afryką Południową..

Projekty internacjonalizacji wymagają dogłębnych badań potencjału rynków i opracowania niezawodnego procesu sprzedaży i dystrybucji produktów. Wierząc w multikulturowość biznesu, Modulo Group jest w stanie zaproponować strategie budowania zagranicznych struktur firmy oraz dystrybucji w państwach docelowych, z uwzględnieniem każdego aspektu mogącego mieć wpływ na sukces przedsięwzięcia.

Nasze dwudziestoletnie doświadczenie na tym polu, u boku wielu wiodących firm przy projektach internacjonalizacji, sprawia, że możemy liczyć na sieć wykwalifikowanych profesjonalistów w wielu państwach.

Dzięki naszemu multidyscyplinarnemu i multisektorowemu modelowi firmy jesteśmy w stanie zaplanować dobre i innowacyjne strategie, jak również wspierać firmę na jej własnej drodze ku rozwojowi: rekrutacja i selekcja pracowników,szkolenia menadżerskie,internacjonalizacja,lean.

 

SOFEROWANE USŁUGI

  • Umowy międzynarodowe
  • Zdefiniowanie kanałów sprzedaży
  • Wyodrębnienie lokalnych partnerów handlowych
  • Badania rynku
  • Zintegrowane systemy logistyczne
  • Polityka Cenowa
  • Polityka handlowa
  • Plany dystrybucji
  • Joint venture