Zasoby ludzkie

NASZE GWARANCJE, PAŃSTWA BEZPIECZEŃSTWO

Zasoby ludzkie są motorem sukcesu, ale i porażki firmy. Dlatego zdecydowaliśmy, już w 1995 roku, nie skupiać się tylko i wyłącznie na rekrutacji i selekcji pracowników, ale zaoferować wysoko wyspecjalizowane usługi odpowiadające realnym wymaganiom nowoczesnej firmy. Wybór odpowiedniej osoby rozpoczyna się już na etapie definiowania samego profilu, czyli oczekiwań, tych jasno wyrażonych i tych ukrytych, w zakresie kompetencji. Strategia Modulo Group w obszarze zasobów ludzkich polega na oferowaniu rozbudowanych i spersonalizowanych usług w zakresie matrycowego modelu rozwoju: z jednej strony oddziały firmy w Padwie, Mediolanie, Treviso, Bergamo, Krakowie a z drugiej specjalizacja w zakresie poszczególnych sektorów rynku i rodzajów profilów zawodowych.

Modulo stosuje własny model oceny kompetencji, który definiuje i określa wartość doświadczenia według siatki interpretacyjnej na 3 poziomach:

  • Kompetencje techniczne
  • Kompetencje w zakresie relacji
  • Kompetencje w zakresie wartości

Model TRV jest systemem oceny zasobów ludzkich Modulo.

Rozwój każdej firmy przejawia się w wyłanianiu liderów i jednostek utalentowanych. Projekty Modulo dotyczące strategicznych zasobów ludzkich umożliwiają skuteczne znalezienie i przywiązanie pracownika prowadzące do rozwoju firmy.
Modulo jest renomowaną firmą zajmującą się rekrutacją i selekcją personelu, działającą od 1995 roku. Dzięki stałym inwestycjom w sektor rekrutacji i selekcji oraz dzięki multidyscyplinarnemu doświadczeniu w świadczeniu usług konsultingowych, Modulo może być wiarygodnym partnerem w razie konieczności znalezienia odpowiedniego pracownika dla firmy.
W naszych centrach rekrutacyjnych – w Mediolanie, Padwie i Krakowie – opracowaliśmy ofertę w zakresie Executive Search, która idealnie sprawdza się w przypadku złożonych projektów, w których tylko doświadczenie i dojrzałość naszych konsultantów są w stanie spełnić wymagania klienta w zakresie poufności, skuteczności i profesjonalizmu.
Sektor zasobów ludzkich pozwala zdobyć wiele informacji dostępnych na rynku, pomocnych w lepszym zrozumieniu strategii i tendencji panujących na rynku włoskim i międzynarodowym. Dzięki mapowaniu jesteśmy w stanie spełnić wymagania klientów, którzy potrzebują wiarygodnych i konkretnych informacji na temat rynków i/lub konkurencji.